Σύμφωνα με τις προβλέψεις του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (ΔΝΤ), η Κίνα θα είναι η μόνη σημαντική οικονομική δύναμη που θα καταγράψει θετικές τιμές ανάπτυξης το 2020 και θα έχει προοπτική οικονομικής ανάκαμψης στο + 8% έως το 2021.

Αναμένεται ότι η κατανάλωση στην Κίνα θα αυξηθεί και ειδικά η οικιακή κατανάλωση. Η ανάλυση CeSIF – Centro Studi per l’Impresa della Fondazione Italia Cina (Κέντρο Ερευνών για τις Επιχειρήσεις της Ιταλίας στην Κίνα) επιβεβαίωσε ότι οι ιταλικές εταιρείες οίνου, που επενδύουν στην Κίνα, σε αυτή τη φάση επανεκκίνησης μετά το ξέσπασμα της πανδημίας έκτακτης ανάγκης για την υγεία , κάνουν μια εξαιρετική στρατηγική επιλογή για τη θέση τους στην αγορά τα επόμενα χρόνια. Αυτό συμβαίνει επειδή το Πεκίνο, μέσω της στρατηγικής «διπλής κυκλοφορίας» προωθεί την τοπική διάσταση της «εσωτερικής κυκλοφορίας» για να ευνοήσει την εγχώρια κατανάλωση.

Όπως εξήγησε η Silvana Ballotta, Διευθύνων Σύμβουλος της BS-Business Strategies, εταιρείας συμβούλων για τη διεθνοποίηση εταιρειών των οποίων η κύρια αγορά αναφοράς είναι η Κίνα τα τελευταία 10 χρόνια, «οι Κινέζοι δεν ταξιδεύουν εκτός της Κίνας και αντ ‘αυτού αναζητούν εμπειρίες , εντός των συνόρων, καθώς αυτήν  την περίοδο, δεν είναι πλέον δυνατή η μετακίνηση στο εξωτερικό. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο δημιουργήσαμε ένα εργαλείο ικανό να προσφέρει στο κινεζικό εμπόριο – και στις ιταλικές εταιρείες – μια διαδραστική πλατφόρμα στο WeChat “. Ονομάζεται «Taste Italy! Miniprogram experience», και παρέχει προηγμένες ψηφιακές λύσεις που χρησιμοποιούν τεχνολογία για να βοηθήσουν τις εταιρείες να αποκτήσουν, να κατανοήσουν και να πιστέψουν τους Κινέζους πελάτες. Βασισμένο στο WeChat, “όπου οι περισσότεροι πελάτες είναι ήδη μέλη”, η BS Business Strategies έχει πλέον δημιουργήσει το ψηφιακό app του Taste Italy! που θα φροντίζει για το ταξίδι των πελατών με κάθε λεπτομέρεια.

Αυτό θα φέρει τους πελάτες σε ένα ενιαίο περιβάλλον και θα δημιουργήσει ένα ηλεκτρονικό σύστημα πωλήσεων. Ωστόσο, η πλατφόρμα θα προσφέρει επίσης πολλά περισσότερα. Θα παρέχει υπηρεσίες για μαθήματα με ραντεβού, ανταλλαγή εμπειριών καθώς και μηχανισμούς άμεσης επικοινωνίας. Θα μπορείτε να συμμετέχετε τόσο στο διαδίκτυο όσο και εκτός σύνδεσης, να διαβάζετε κριτικές και να μοιράζεστε την εμπειρία σας, όλα σε μία πλατφόρμα. Τις τελευταίες εβδομάδες, έχουν ανοίξει οι εγγραφές για τον διαγωνισμό οίνου CMO για να υποστηριχθούν τις εταιρείες οίνου που εξάγουν σε τρίτες χώρες. Το καινοτόμο εργαλείο αφοσίωσης θα είναι πολύτιμο για την προώθηση του ιταλικού κρασιού στην Κίνα.

ΠΗΓΗ