Amazing Wine Labels

Ο σχεδιασμός μιας ετικέτας κρασιού μπορεί να αυξήσει ή να μειώσει την επιτυχία ενός κρασιού που κυκλοφορεί στην αγορά. Ακόμα και πέρα από την ποιότητα του ίδιου του κρασιού, ο σχεδιασμός μιας ετικέτας κρασιού παίζει πρωταρχικό ρόλο στις αποφάσεις αγοράς των πελατών. Γι΄αυτό πολλοί γραφίστες έχουν εστιάσει την προσοχή τους στη δημιουργία δημιουργικών, συναρπαστικών ετικετών κρασιού που συνδέουν ένα μπουκάλι κρασί με τον αγοραστή. Το TheCoolist επέλεξε 30 από τα πιο εντυπωσιακά σχέδια ετικετών κρασιού στην πρόσφατη ιστορία.

 

Inkwell Wine’s Rorschach-Inspired Wine Bottles

Ακριβώς όπως κάθε κρασί μπορεί να επηρεάσει κάθε ουρανίσκο διαφορετικά, έτσι και το νόημα της ετικέτας  Rorschach,  που έχει αποτύπωση από μελάνι, είναι διαφορετικό ανάλογα με τον θεατή. Με αυτόν τον σχεδιασμό ετικέτας κρασιού, η Inkwell Wine ρωτάει, “τι βλέπετε;” Το γραφείο  / M / A / S / H / προσλήφθηκε για να αναζωογονήσει το σχεδιασμό ετικετών και την ταυτότητα της μάρκας Inkwell και αυτό το μπουκάλι ήταν ακριβώς αυτό που χρειαζόταν το οινοποιείο. Σε ένα μπουκάλι Shiraz 2007 του Inkwell, θα δείτε αυτήν την ετικέτα.

 

Meeta Panesar Wine Label Designs

Τα σχέδια μπουκαλιών κρασιού του Meeta Panesar δημιουργήθηκαν ως φόρος τιμής στο κίνημα Op Art και το έργο του καλλιτέχνη Joseph Albers. Ο Panesar έφερε αυτήν την παράδοση Op Art σε αυτές τις conceptual ετικέτες κρασιού, μερικές με το χρώμα και τη γεωμετρία, άλλες με σφιχτοδεμένες ασπρόμαυρες γραμμές. Ενώ οι ετικέτες κρασιού του Meeta Panesar παραμένουν ένα πρότυπο art concept για το packaging, θα θέλαμε πολύ να δούμε το έργο του να λειτουργεί και να παράγεται ευρέως.

 

Gut Oggau Portrait Wines

Το Oggau Estate είναι ένα αυστριακό οινοποιείο που έχει δώσει στο κρασί του κάτι περισσότερο από μια γεύση, αλλά μια προσωπικότητα… εννέα προσωπικότητες, για να είμαστε ακριβείς. Τα Gut Oggau Portrait Wines σχεδιάστηκαν από τον Jung von Matt για να δώσουν σε κάθε ετικέτα κρασιού Oggau τη δική της μοναδική υπογραφή. Ο Jung von Matt εξηγεί: «Όπως κάθε άνθρωπος, κάθε κρασί έχει τον δικό του ατομικό χαρακτήρα, που κυμαίνεται από ώριμο και παιχνιδιάρικο έως πολύπλοκο. Δώσαμε ένα πρόσωπο, μια ιστορία και ένα όνομα σε αυτά τα διαφορετικά χαρακτηριστικά κάθε κρασιού. Τελικά, αυτό οδήγησε σε μια τυπική οικογένεια με παππούδες, γονείς και παιδιά. ”

 

Neil Ashmead GTS

Η Elderton Wines της Αυστραλίας εμφιάλωσε ένα κρασί ως φόρο τιμής στον λάτρη του αυτοκινήτου (και του κρασιού) Neil Ashmead. Το Neil Ashmead GTS ή το “Grand Tourer Shiraz” διαθέτει μια αγωνιστική ετικέτα με την υπογραφή του Ashmead. Το καλύτερο χαρακτηριστικό αυτού του μπουκαλιού, ωστόσο, είναι το βιδωτό καπάκι έξι ταχυτήτων. Η δημιουργική ομάδα του Fuller, ενός αυστραλιανού διαφημιστικού γραφείου, αξίζει πολλούς επαίνους για αυτόν τον δημιουργικό σχεδιασμό ετικετών κρασιού.

 

Honey Moon Wine

Αυτό το μπουκάλι της σχεδιαστή Lauren Golembiewski είναι γλυκιά αδυναμία. Ο Golembiewski δημιούργησε την ιδέα του Honey Moon Wine ως ετήσιο δώρο σε παλιούς και υποψήφιους πελάτες για τον εορτασμό του καλοκαιριού που ερχόταν Το «honey moon» είναι η πρώτη πανσέληνος του μήνα Ιουνίου, γνωστή ως η τέλεια στιγμή για να ξεκινήσει η συγκομιδή του μελιού.

 

Versus Wine Pouch

Αυτό το προϊόν κλείνει τα στόματα σε όσους σνομπάρουν τα κρασιά bag-in-box. Το Versus Wine Pouch εκμεταλλεύεται τη νέα μορφή συσκευασίας κάνοντας το με καθαρές, πολυτελείς γραμμές. Τα κύματα κάνουν ελκυστικό το προϊόν, ενώ το λογότυπο χρυσού διαμαντιού αντιπροσωπεύει ένα προϊόν πολύ καλής ποιότητας. Βέβαια δεν μπορούμε να ξέρουμε πριν το δοκιμάσουμε αλλά  η συσκευασία κάνει μια ισχυρή δήλωση από μόνη της.

 

Sav Sparkling Wine

Παρόλο που η Σουηδία μπορεί να μην είναι γνωστή ως παραγωγός κρασιού, η Σκανδιναβική χώρα έχει κάποιες ενδιαφέρουσες συνεισφορές στον κόσμο του ποτού. Το Sav Sparkling Wine δεν παράγεται από σταφύλια, αλλά από χυμό σημύδας που παράγεται στην παρθένα αμπελουργική περιοχή του Jämtland. Το μπουκάλι και η ταυτότητα του Sav εμπνέονται από το ίδιο το δέντρο από το οποίο δημιουργείται αυτό το “κρασί”, τη λευκή σημύδα. Αφού βγει το κάλυμμα, η ετικέτα είναι ένα minimal λευκό με συμπαγή μαύρα γράμματα.

 

Mini Garage Winery

Τα Mini Garage Wines and Brandies του Anthony Hammond έχουν συσχέτιση με τον χώρο που παράγονται.  Το κρασί του Hammond παράγεται σε ένα πρώην κατάστημα τρακτέρ στη Γερμανία. Η συσκευασία είναι από τις πιο δημιουργικές σε αυτήν τη λίστα, αλλά είμαστε επιφυλακτικοί για την ικανότητα να διατηρηθεί η αρχική γεύση του κρασιού μέσα εκεί.

 

Lunar Vine Wine

Το Lunar Vine Wine ήθελε να προσθέσει ένα χρώμα στα μπουκάλια τους, έτσι προσέλαβε τη βρετανική εταιρεία σχεδιασμού DeathByColor; Η DBC δημιούργησε αυτά τα μπουκάλια κρασιού όσο πιο πληθωρικά και εκρηκτικά γινόταν.  Παρόλο που αυτό που περνάει η συγκεκριμένη συσκευασία είναι μάλλον ότι «αυτά τα κρασιά μοιάζουν με αναψυκτικό», μπορούμε σίγουρα να εκτιμήσουμε το όραμα του καλλιτέχνη.

 

Matsu Organic Wine

Μια γρήγορη ματιά σε αυτά τα μπουκάλια επικοινωνεί αμέσως τις αξίες αυτού του οινοποιείου – τρεις γενιές τεχνογνωσίας. Τα μπουκάλια κρασιού Matsu δείχνουν την ιστορία αυτού του κρασιού από τον παππού έως τον εγγονό, δείχνοντας το πόσο εστιάζει αυτή η οικογένεια στην οινοποίηση εδώ και τρεις γενιές. Κάθε ετικέτα αντιπροσωπεύει ένα διαφορετικό κρασί από το Matsu, το “El Pícaro”, το “El Recio” και το “El Viejo” – το καθένα με τη δική του προσωπικότητα και γεύση.

 

Segreto Wine

Όταν το οινοποιείο Segreto ανέθεσε ένα ειδικό σχέδιο για μια επετειακή εμφιάλωση περιορισμένης έκδοσης, το γραφείο Takk! έδωσε μια τολμηρή πρόταση για το προϊόν. Το αποτέλεσμα ήταν ένα μαύρο μπουκάλι με μια παχιά γραμματοσειρά με λεπτή γραφή που εμφανίζει το σήμα της μάρκας που περιβάλλει την ετικέτα. Αν συνδυάσετε τρία μπουκάλια μαζί, το όνομα ξεχωρίζει στο σύνολό του με λίγο διαχωρισμό. Εάν βρισκόσασταν στο σωστό μέρος τη σωστή στιγμή, ίσως ήσασταν τυχεροί που πήρατε ένα μπουκάλι (ή τρία).

 

Let It Grow Wine Bottles

Η βραζιλιάνικη εταιρεία σχεδιασμού LetItGrow ήθελε να δώσει στους καλούς πελάτες της ένα ειδικό δώρο. Οι σχεδιαστές πήραν 100 κενά μπουκάλια κρασιού, τα έβαψαν λευκά και στη συνέχεια σχεδίασαν κάθε μπουκάλι με το χέρι. Πριν από την παράδοση του μοναδικού έργου τέχνης, τύλιξαν κάθε φιάλη σε  μια πλαστική σακούλα κόκκων καφέ σε κενό αέρος με μια περιγραφή για το περιεχόμενό της. Δεν γνωρίζουμε για εσάς, αλλά σε ορισμένους κύκλους η αποστολή ενός άδειου μπουκαλιού κρασιού ως δώρο απογοητεύει σίγουρα… ανεξάρτητα από το πόσο όμορφη εμφάνιση έχει!

 

 

Francis Ford Coppola “Carmine” Wine Jug

Η ομάδα σχεδιασμού στη Sfaustina δημιούργησε αυτόν τον ‘οβελίσκο’ μιας κανάτας κρασιού αποτίοντας φόρο τιμής στον αξιοσημείωτο οινόφιλο, Francis Ford Coppola. Ο πατέρας του Coppola, Carmine, συνήθιζε να αποθηκεύει κανάτες κρασιού στο υπόγειό του όπου έπαιζε ο νεαρός Φράνσις. Ο νεαρός Coppola προσπάθησε να μεταφέρει μια κανάτα στο υπόγειο βάζοντας ένα μολύβι στη λαβή, αλλά το μολύβι έσπασε και η κανάτα γκρεμίστηκε. Για να αναδημιουργήσει την παιδική ηλικία του κ. Coppola, η Sfaustina σχεδίασε αυτό το δοχείο με μια σκούρα ετικέτα με παρτιτούρα γραμμένη από τον πατέρα του Francis και ένα μαύρο μολύβι στη λαβή. Το όνομα, φυσικά, είναι το “The Carmine”, έτσι όπως ονομάζονταν ο πατριάρχης της οικογένειας Coppola.

 

Shefa Profusion Wine

Η λέξη «Shefa» μεταφράζεται από τα εβραϊκά ως «αφθονία», με αυτά τα κρασιά να ονομάζονται έτσι για τη νεανική τους αφθονία. Τα Shefa Profusion Wines με εβραϊκή εικονογραφία και εικόνες, προσφέροντας μια αδιαπραγμάτευτη εμφάνιση Μέσης Ανατολής.  Ενώ λίγα είναι γνωστά για το κρασί που έχει μέσα, τα ίδια τα μπουκάλια έχουν σίγουρα μεθυστική δράση.

 

The Logan Weemala Wine Collection

Στο όνομα και στο σύμβολο, η συλλογή κρασιών Logan Weemala αντιπροσωπεύει πιστά την πατρίδα της. Το “Weemala” είναι το όνομα της περιοχής όπου καλλιεργήθηκαν αυτά τα σταφύλια και είναι η αυτόχθονη λέξη για την “καλή θέα”. Για να δώσει σε αυτήν τη συλλογή ένα πρόσωπο, η War Design επέλεξε πέντε από τα πιο συνηθισμένα πουλιά που κατοικούν στην περιοχή Weemala, καθιστώντας το καθένα σύμβολο για μία από τις ποικιλίες της Weemala. Το τελικό αποτέλεσμα είναι μια απλή, παιχνιδιάρικη και ελκυστική σειρά ετικετών για ένα εξαιρετικό αυστραλιανό οινοποιείο.

 

Laughing Stock Wine

 

Οι σχεδιαστές ετικέτας στο Laughing Stock Wine θέλησαν να κάνουν μια ετικέτα που να είναι όνομα και πράγμα. Μια ταινία μετοχών, στριφογυρίζει και τυλίγεται γύρω από το μπουκάλι, εμφανίζοντας τις βασικές λεπτομέρειες του κρασιού που περιέχεται μέσα. Το όνομα του κρασιού εμφανίζεται ως σύμβολο μετοχής, “LFNG”, με το vintage κάτω από αυτό. Ο designer κάνει εξαιρετική δουλειά για τη μεταφορά του χαρακτήρα της μάρκας.

 

Boarding Pass Shiraz

H ετικέτα Boarding Pass Shiraz χρησιμοποιεί ένα κλασσικό στιγμιότυπο και μας δίνει μια από τις πιο δημιουργικές θεματικές ετικέτες κρασιού των τελευταίων χρόνων. Η μπροστινή ετικέτα είναι ουσιαστικά μια κάρτα επιβίβασης με τα στοιχεία ταξιδιού να αντικαθίστανται με πληροφορίες σχετικά με το κρασί. Αυτό το Shiraz του 2005 έχει γίνει μεγάλη επιτυχία στον κόσμο του σχεδιασμού συσκευασιών, που περιλαμβάνει ολόκληρη την εμπειρία αεροπορικών ταξιδιών σε ένα μπουκάλι.

 

DolceVita Wines

Ο σχεδιαστής Romulo Castilho έδωσε στην DolceVite Wines μια πραγματική επίδειξη πυροτεχνημάτων για τη συσκευασία τους. Με αληθινό τρόπο καρναβαλιού, αυτές οι βραζιλιάνικες ετικέτες κρασιού εκρήγνυνται με χρώμα, χρυσό για το ξηρό και μοβ για το γλυκό. Κομψά και εκλεπτυσμένα, τα σχέδια του Castilho βοηθούν το DolceVita να κάνει μια ισχυρή δήλωση με τις ετικέτες του.

 

Saddler’s Creek Winery “Naked” Wine Bottles

Τα γυμνά μπουκάλια κρασιού Saddler’s Creek αφαιρούν εντελώς την ετικέτα, αφήνοντας τίποτα άλλο παρά μόνο το γυμνό γυαλί εκτεθειμένο. Στη συνέχεια, το όνομα και οι λεπτομέρειες για το κρασί εκτυπώνονται απευθείας στο μπουκάλι με χρυσό μελάνι για το Chardonnay, μοβ για το Merlot. Αυτά τα μπουκάλια είχαν σχεδιαστεί για να ξεχωρίζουν σε ένα ράφι με μια σειρά από φιάλες με ετικέτα χαρτιού με μια γρήγορη ματιά – σίγουρα τα καταφέρνουν.

 

Duffy and Partners Holiday Wine

Για να μοιραστεί τις διακοπές με τους φίλους της, την οικογένεια, τους υπαλλήλους και τους πελάτες της, η εταιρεία Duffy and Partners έστειλε αυτό το ωραία σχεδιασμένο μπουκάλι Holiday Wine. «Ονειρεύομαι άσπρα Χριστούγεννα», αναφέρει η ετικέτα αυτού του μπουκαλιού. Το κρασί είναι επίσης “Ο% αλκοόλ”

 

B Frank Wine

Το καλύτερο μέρος για την ετικέτα του B Frank Wine είναι το μέρος που προσθέτετε μόνοι σας. Σχεδιάστε μια καρδούλα ή ένα σημείωμα για έναν φίλο, συνάδελφο ή τον άνθρωπο που αγαπάτε, αυτό είναι το μπουκάλι που θέλετε να έχετε. Αυτός ο σχεδιασμός είναι έργο της Talia Cohen για την εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ B Frank. Ειλικρινά, μας αρέσει.

 

USB Port Wine

Λόγω νόμου, εάν ένα συγκεκριμένο κρασί δεν προέρχεται από την Πορτογαλία, δεν μπορεί να ονομαστεί “Port”. Έτσι, για να παρακάμψει αυτό το μικρό εμπόδιο νομιμότητας, το Peltier Station Winery από την Καλιφόρνια και η 6 West Design επινόησαν το “USB Port Wine”. Η ετικέτα έρχεται όσο πιο κοντά να πεί “port” όσο το δυνατόν περισσότερο, χωρίς να το λέει – ακόμη και να γράφει “im_ant” και “_ portfolio” στην πίσω πλευρά του μπουκαλιού. Ο δυαδικός κωδικός πάνω από το όνομα στο μπροστινό μέρος αναφέρει επίσης το Peltier Station Winery, συμπληρώνοντας την εμφάνιση σε αυτό το σχέδιο.

 

Vine Parma Wine

Η σχεδιάστρια Raya Ivanovskaya έβαλε μια πλούσια πολιτιστική γεύση στο σχέδιο της Vine Parma Wine. Γύρω από αυτό το μπουκάλι τυλίγονται ιερογλυφικά, τοτέμ και μια μυστικιστική γλώσσα που αφηγείται παραμύθια των εποχών. Σε αυτό το σχέδιο εισάγονται διακριτικά οι βασικές λεπτομέρειες σχετικά με το κρασί – συμπεριλαμβανομένου ενός γραμμικού κώδικα, πληροφοριών διανομής, περιεκτικότητα αλκοόλ και άλλων. Αυτό είναι κάτι περισσότερο από ένα μπουκάλι κρασί, είναι ένα έργο τέχνης…

 

Dada Wine

Οι γραφίστες που αγαπούν μια καλή γραμματοσειρά θα ερωτευτούν τον  σχεδιασμό του Dada Wine κεραυνοβόλα.  Αυτός ο προοδευτικός σχεδιασμός μπουκαλιών διαθέτει ένα φρέσκο, έντονο, χρυσό λογότυπο που καταλαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος του χώρου της μπροστινής ετικέτας. Η χειρόγραφη υπογραφή Dada συνοδεύει το λογότυπο, ενώ το επιχειρηματικό τέλος αυτού του σχεδιασμού μετακινείται προς τα πίσω, αριστερά.

 

Elk and Wolf Chardonnay

Η Elk και ο Wolf Chardonnay θέλει να σερβίρει το κρασί τους κρύο – τόσο κρύο, στην πραγματικότητα που μόνο το αλουμίνιο θα μπορούσε να το κάνει σωστά αυτό. Το μόνο πρόβλημα που υπάρχει είναι ότι οι λάτρεις του κρασιού δεν θέλουν μόνο το Chardonnay κρύο, το θέλουν σε ένα γυάλινο μπουκάλι. Για να βοηθήσει στην πώληση αυτού του ασυνήθιστου δοχείου σε μια ομάδα που μπορεί να το αποφύγει, η SocialUK έδωσε σε αυτό το μπουκάλι αλουμινίου μια κομψή, εκλεπτυσμένη εμφάνιση. Εάν πρόκειται να αγοράσετε ένα συλλεκτικό μπουκάλι αλουμινίου Chardonnay, η SocialUK εργάστηκε πολύ σκληρά για να βεβαιωθεί ότι αυτό είναι που θα επιλέξετε.

 

Lazarus Wine’s Braille Wine Bottle

Ενώ αυτή η ετικέτα διαβάζεται δύσκολα από όσους δεν είναι τυφλοί, η σχεδίασή της είναι εντυπωσιακά ελκυστική για όσους δεν μπορούν να καταλάβουν τη γλώσσα της. Το μπουκάλι κρασί Lazarus διαθέτει μια ετικέτα τυπωμένη σε μεγάλο, έντονο braille με μαύρο ή κίτρινο φόντο. Υπάρχει μια αγγλική περιγραφή στη βάση για εκείνους που δεν μπορούν να αισθανθούν τι είναι αυτό το κρασί, αλλά γι ‘αυτό ακριβώς μας αρέσει – είναι το μυστήριο αυτού που μας κάνει να θέλουμε να ανοίξουμε το φελλό.

 

Very Chic Wine Samplers

Το μόνο που χρειάζεται να γνωρίσετε ένα καλό κρασί είναι να πάρετε αργά μια υπολογισμένη και προσεκτική γουλιά. Το πολύ κομψό κρασί ελπίζει να κάνει εντύπωση πριν δοκιμάσετε με αυτήν την ελκυστική, λουλουδάτη συσκευασία. Για τους πιθανούς αγοραστές, πελάτες και φίλους του Very Chic Wine, αυτή η συσκευασία σίγουρα κάνει μια ισχυρή δήλωση σχετικά με την ποιότητα του κρασιού που περιέχεται μέσα.

ΠΗΓΗ