η νέα …ναυαρχίδα της Zetor

Τη νέα της ναυαρχίδα που ακούει στο όνομα Crystal 170 παρουσίασε η τσέχικη εταιρεία στην έκθεση Farm show στην πόλη Ceske Budejovice της Τσεχίας την προηγούμενη εβδομάδα. Η Zetor με το ανήσυχο πνεύμα που την διακρίνει δεν επαναπαύτηκε στις δάφνες της, όταν πριν λίγα χρόνια παρουσίασε το νέο της μοντέλο που την έβαλε και στο κλαμπ των ισχυρών και άρχισε μόλις τα φώτα της δημοσιότητας έσβησαν να προχωράει στην αναβάθμιση του.

Υπήρχαν ήδη αρκετά προβλήματα βρεφικής ηλικίας που η εταιρεία με την αναβάθμιση του μοντέλου έπρεπε να βελτιώσει, η αρχή έγινε με την ισχύ που έφτασε αισίως τους 171 ίππους.

Το γερμανικό διαμάντι της Deutz που κινεί το Crystal έχει προφανώς πολλά να δώσει ακόμη και η τσέχικη εταιρεία έχει σκοπό να τονξεζουμίσει φθάνοντας σίγουρα τους 200 ίππους στο άμεσο μέλλον .

Πάντως για να ξαναθυμηθούμε τα χαρακτηριστικά του είναι εξακύλινδρος με χωρητικότητα 6,1 λίτρα και εισαγωγή καυσίμου common rail οι προδιαγραφές καυσαερίων του είναι στο Stage IV.

Το σασμάν είναι το γνωστό μας από το forterra Echo 30 + 30 με τρεις περιοχές Powershift κατασκευής Zetοr, διαθέτει δε13 ταχύτητες στην κρίσιμη περιοχή 4 12 χιλιόμετρα η βελτίωση εδώ έγκειται στο ότι το τρακτέρ οταν φτάσει τη μέγιστη ταχύτητα του 40 χιλιόμετρα την ώρα οι στροφές του μοτέρ αυτόματα πέφτουν στις 1750 για μέγιστη οικονομία καυσίμου (κάτι σαν over να πούμε) υπάρχει η ρεβέρσα στο τιμόνι πού είναι φυσικά ηλεκτροϋδραυλική χωρίς την χρήση συμπλέκτη .Η αναβάθμιση προχώρησε και στην καμπίνα της οποίας το ύψος της ανάρτησης αυξήθηκε κατά 10 εκατοστά για καλύτερη ορατότητα, το ταμπλό άλλαξε καί διαθέτει πλέον νέα όργανα καθώς και ηλιοροφή επίσης καί τα φώτα τα οποία έγιναν πλέον led.

Κατά τα άλλα η ανυψωτική ικανότητα πίσω είναι στους 8,5 τόνους το ρεζερβουάρ χωράει 300 λίτρα diesel και το δεύτερο 23 λίτρα Ad blue, βελτιώθηκαν κατά πολύ και τα φρένα εμπρός και πίσω,kαθώς και τα δύο καθίσματα οδηγού και συνοδηγού τα οποία έχουν πλέον ενσωματωμένες ζώνες ασφαλείας.

To κερασάκι στην τούρτα είναι όμως ο αισθητήρας που υπάρχει στο κάθισμα του οδηγού ο οποίος απενεργοποιεί το pto (όταν αυτό βρίσκεται σε λειτουργία) όταν λοιπόν ο οδηγός χρειαστεί να βγει έξω για να ελέγξει κάτι στο παρελκόμενο που δουλεύει τότε το σταματάει αυτόματα , η ενεργοποίηση πάντως μπορεί να γίνει από το νέο κουμπί που υπάρχει στο πίσω φτερό. Το νέο Crystal θα είναι διαθέσιμο και στη χώρα μας από τις αρχές του νέου έτους. AG


Source link