Ο Kendall-Jackson είναι ήδη ένας από τους κορυφαίους παραγωγούς λευκού κρασιού στις Ηνωμένες Πολιτείες. Όμως τον τελευταίο καιρό το οινοποιείο της Sonoma Valley βρίσκεται σε μια άλλη αποστολή: Θέλει να καθιερώσει στα  smartphones ένα emoji για το λευκό κρασί.

Το Kendall-Jackson, που ιδρύθηκε το 1982, δήλωσε ότι δέχεται requests συνεχώς από πελάτες του σχετικά με ένα emoji λευκού κρασιού.Το συγκεκριμένο οινοποιείο, διάσημο για την παραγωγή Chardonnay υπέβαλε πρόταση 15 σελίδων νωρίτερα αυτό το καλοκαίρι για ένα emoji λευκού κρασιού, το οποίο στη συνέχεια έγινε δεκτό για εξέταση από την Consortium Unicode, το διοικητικό όργανο που συντονίζει και ορίζει παγκόσμια πρότυπα κωδικοποίησης για emoji.

«Το υπάρχον emoji κρασιού, που απεικονίζεται ως ποτήρι κόκκινου κρασιού, δεν αντιπροσωπεύει σωστά ένα από τα πιο δημοφιλή και ευρέως ποτά: το λευκό κρασί! «, γράφει στην πρόταση η Lauren Svoboda, ανώτερη διευθύντρια μάρκας για την Kendall-Jackson.

Στη συνέχεια, για την Εθνική Ημέρα Λευκού Κρασιού – μια ανεπίσημη (αλλά φαινομενικά επίσημη στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης) εμπορική αργία στις 4 Αυγούστου, οι παραγωγοί οίνου δημιούργησαν και προώθησαν μια ποικιλία από posts «WANTED”   για να πείσουν το consortium ότι υπάρχει μια μεγάλη κοινότητα που αγαπά το λευκό κρασί εκεί έξω και θα ήθελε ένα τέτοιο emoji.

«Tα emojis είναι στην πραγματικότητα ένας τρόπος να  επικοινωνούν οι άνθρωποι. Το να προσφέρουμε επιλογές μόνο για κόκκινο κρασί ή αφρώδες σημαίνει ότι η κατηγορία είναι λειψή”, λέει η Maggie Currey, διευθύντρια μάρκετινγκ στο Jackson Family Wines της Santa Rosa της Καλιφόρνια.

Ενώ μπορεί να σας φαίνεται εύκολο να δημιουργηθεί ένα τέτοιο emoji , πρέπει να σημειωθεί ότι υπάρχουν πολλοί που ζητάνε την καθιέρωση επίσημα αναγνωρισμένων emoji που αντανακλούν κοινά ενδιαφέροντα και ταυτότητες, είτε πρόκειται για την φυλή, το φύλο , τη σταδιοδρομία, τον σεξουαλικό προσανατολισμό και ακόμη και τη διατροφή.ωΠροηγούμενες προτάσεις και προσθήκες στις βιβλιοθήκες emoji έχουν δει τη συμπερίληψη περισσότερων γυναικείων εικόνων σε πιο επαγγελματικούς ρόλους, περισσότερα emoji που απεικονίζουν ζευγάρια του ίδιου φύλου και περισσότερους τόνους δέρματος.

Και αυτές είναι μόνο μερικές από τις πιο προφανείς προσθήκες emoji που αποσκοπούν στην προώθηση της ένταξης και στη μείωση ορισμένων στερεοτύπων που επικρατούν σε προηγούμενες, πιο περιορισμένες συλλογές emoji.

Η πρόταση του οινοποιείου Κένταλ-Τζάκσον περιλαμβάνει μια μακέτα του πώς θα μπορούσε να μοιάζει με ένα emoji για λευκό κρασί, το οποίο έμοιαζε με τα κοινά κόκκινα emoji κρασιού στο iOS, το Android και τα κοινωνικά δίκτυα. Ενώ η έκθεση δεν ορίζει ακριβή εικόνα, το Kendall-Jackson πρότεινε ότι ο σχεδιασμός του θα μπορούσε να χορηγηθεί για δημόσια χρήση.

Αναρτήθηκε Παρασκευή, 10 Αύγουστος 2018, 11:23. Κατηγορία Ειδησεις  

ΠΗΓΗ