Μια νέα μελέτη σε 2.000 καταναλωτές κρασιού στις Ηνωμένες Πολιτείες, έδειξε ότι οι μέσοι Αμερικανοί θα αρχίσουν να εκτιμούν πλήρως ένα καλό μπουκάλι κρασιού προς το τέλος της δεκαετίας των ‘20, αλλά το πώς εξοικειώνονται με το κρασί και ποιο προτιμούν, ποικίλλει σε μεγάλο βαθμό.

Ο πιο συνηθισμένος τρόπος για να γνωρίσουν οι Αμερικανοί το κρασί είναι από έναν φίλο, με το 30 % να αναφέρει ότι έτσι το δοκίμασαν για πρώτη φορά. Ένας στους πέντε (21%) το ανακάλυψαν μόνοι τους και το 17% άρχισε να πίνει κρασί λόγω του ταιριού του.

Ο μέσος Αμερικανός μπορεί επίσης να κατονομάσει απέξω τέσσερις τύπους κρασιού και είναι πιο εξοικειωμένοι με το Chardonnay (69%), το Merlot (62%) και το rosé (58%).

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, οι Αμερικανοί εξοικειώνονται με το κρασί και ενημερώνονται γι΄αυτό όλο και νωρίτερα, με χιλιάδες ερωτηθέντες να είναι σε θέση να ονομάζουν τις περισσότερες ποικιλίες κρασιού απέξω σε σύγκριση με τους ηλικιωμένους.

Η νέα έρευνα, που πραγματοποιήθηκε από τη OnePoll για λογαριασμό της Jordan Winery, διαπίστωσε ότι το zinfandel ήταν το πιο δημοφιλές κρασί που αφύπνισε τις αισθήσεις ενός καταναλωτή, με το 17% να λέει ότι ήταν το πρώτο που ήταν σίγουροι ότι τους αρέσει.

Οι Αμερικανοί προτιμούν το κρασί τους να είναι μαλακό (56 %), φρουτώδες (48 %) και γλυκό (47 %), με το Chardonnay να ψηφίζεται ως το κρασί που οι Αμερικανοί πίνουν πιο συχνά.

Το κρασί μπορεί να είναι μια ικανοποιητική απόλαυση μετά από μια κουραστική μέρα και σύμφωνα με τα αποτελέσματα, οι Αμερικανοί θα πιούν συνήθως δύο ποτήρια στην έξοδο τους, δύο φορές την εβδομάδα. Αλλά ένας στους τέσσερις (23 %) τείνουν να κλείνουν με ένα ποτήρι κρασί τέσσερις ή περισσότερες φορές την εβδομάδα.

 

Αναρτήθηκε Πέμπτη, 9 Αύγουστος 2018, 11:16. Κατηγορία Ειδησεις  

ΠΗΓΗ