Ποια είναι η κατάλληλη μερίδα για κάθε φρούτο; Αυτήν την εποχή προσέχεις τη διατροφή σου και προσπαθείς να τρως περισσότερα φρούτα για να αποφύγεις τα γλυκά και τα παγωτά. Βασικά, κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, εμπλουτίζουμε το διατροφολόγιό μας με περισσότερα λαχανικά και φρούτα για να γευόμαστε πιο ελαφριά γεύματα και να αποφεύγουμε το φούσκωμα.

Ποιες είναι όμως οι σωστές ποσότητες που πρέπει να καταναλώνουμε ανάλογα με το κάθε φρούτο;

  • Καρπούζι: 1 + 1/4 φλ. τσαγιού
  • Πεπόνι: 1/8 ενός πεπονιού σε μεσαίο μέγεθος
  • Κεράσια: Eώς 12 κερασάκια
  • Βερίκοκα: Μέχρι 3 βερίκοκα
  • Σταφύλι: maximum 15 ρώγες
  • Φράουλες: 6 φράουλες ή 1 φλ. τσαγιού
  • Ανανάς: 2 λεπτές ροδέλες
  • Σύκα: 2 oλόκληρα
  • Μούρα: 3/4 του φλιτζανιού

queen.gr

  Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον κλικ ΕΔΩ
Για άμεση ενημέρωση ακολουθήστε μας στο facebook & στο twitter



Source link