Το νέο Suzuki Jimny, όπως όλοι περίμεναν, παραμένει πιστό στην αυθεντική συνταγή συνεχίζοντας πάνω στα χνάρια των προκατόχων του, όπως γράφει ο Χρήστος Αποστολόπουλος στο 4troxoi.gr

Λιτό σε εξωτερική περιβολή και με «κουστούμι» που θυμίζει… Samurai, με «ανθεκτικά» μηχανικά μέρη ικανά να σας μεταφέρουν εκεί που η πλειοψηφία των σύγχρονων SUV θα τα βρουν σκούρα, αλλά και με ανανεωμένο και πιο «συμβατό» με τα σύγχρονα δεδομένα εσωτερικό, είναι έτοιμο να ριχτεί ξανά στη μάχη απευθυνόμενο για μία ακόμα φορά σ’ ένα συνειδητοποιημένο κοινό που ξέρει (καλά) τι θέλει.

Ξεκινώντας από τα μηχανικά μέρη, σημείο αναφοράς αποτελεί ο νέος, κατά τη Suzuki, ατμοσφαιρικός κινητήρας των 1,5 πλέον λίτρων, ο οποίος έχει κατασκευαστεί με γνώμονα την καλύτερη απόδοση στη χαμηλές στροφές. Και φυσικά, με πρωταρχικό ζητούμενο τις χαμηλές εκπομπές ρύπων και την όσο το δυνατόν περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου (6,8 λίτρα/100 χλμ. με το χειροκίνητο «5άρι» ή 7,5 λίτρα/100 χλμ. με αυτόματο «4άρι», 178 και 198 gr διοξειδίου του άνθρακα ανά χλμ., αντίστοιχα). Σύμφωνα με τη Suzuki, αποδίδει 102 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 130 Nm, τιμή που αντικειμενικά ωχριά μπροστά σε εκείνη των σύγχρονων υπερτροφοδοτούμενων συνόλων της αγοράς, όπως αναφέρει το άρθρο του 4troxoi.gr.

Από εκεί και πέρα, το αμάξωμα ζυγίζει 1.090 κιλά (1.110 με αυτόματο κιβώτιο), με το πλαίσιο τύπου σκάλας να δίνει και πάλι το «παρών» αποτελώντας, μαζί με το σύστημα επιλεκτικής τετρακίνησης με τις κοντές σχέσεις, τους πολύ μικρούς προβόλους εμπρός και πίσω και την αναθεωρημένη σχεδίαση της πίσω ανάρτησης, τo απαραίτητo εχέγγυo για πρόσβαση σε «δύσκολες» επιφάνειες. Σύμφωνα με τους Ιάπωνες, η γωνία προσέγγισης ανέρχεται στις 37 μοίρες, η γωνία ράμπας στις 28 μοίρες και η γωνία διαφυγής στις 49 μοίρες.

Συνέχεια… http://sportdog.gr




ΠΗΓΗ