Η εταιρεία ειδών πολυτελείας, Moët & Hennessy Louis Vuitton (LVMH), της οποίας τα εμπορικά σήματα περιλαμβάνουν την Moët & Chandon, Dom Perignon και Krug, παρουσίασε έντονη έναρξη του οικονομικού έτους, με τις οργανικές πωλήσεις της  να αυξάνονται κατά 13%, ενώ οι μάρκες κρασιού και οινοπνευματωδών ποτών, επιτύχαν αύξηση κατά 10%, το πρώτο τρίμηνο του 2018.

Συνολικά, η LVMH ανακοίνωσε έσοδα ύψους 10,9 δισ. Ευρώ για το πρώτο τρίμηνο του 2018, αύξηση 10%, ενώ η οργανική ανάπτυξη αυξήθηκε κατά 13% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2017.

Όλοι οι κλάδοι της επιχείρησής παρουσίασαν θετική ανάπτυξη, ωστόσο οι αναφερόμενες πωλήσεις κρασιού και οινοπνευματωδών ποτών έμειναν στα ίδια επίπεδα, γεγονός που παρόλα αυτά ισοδυναμεί με οργανική ανάπτυξη 10%, με βάση τις διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών.

Οι όγκοι της σαμπάνιας αυξήθηκαν κατά 1% σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με το group, η οποία, λόγω των κύριων αγορών και των prestige cuvées της, αντιπροσώπευσε την ταχύτερη ανάπτυξη στα κρασιά αυτή την περίοδο.

Τον Ιανουάριο, η LVMH ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του έτους για το έτος 2017, δηλώνοντας ότι το κρασί και τα οινοπνευματώδη ποτά της σημείωσαν αύξηση χάρη στις ΗΠΑ και την ανάκαμψη στην Κίνα.

Συνολικά ο όμιλος σημείωσε έσοδα ύψους 42,6 δισ. Ευρώ το 2017, αύξηση 13% σε σχέση με το 2016, με τα έσοδα από την κατηγορία κρασιού και οινοπνευματωδών να αυξάνονται κατά 5% μεταξύ 2016 και 2017 από 4,8 δισ. Ευρώ σε πάνω από 5 δισ. Ευρώ.

Η απόδοση των εμπορικών σημάτων κρασιού και οινοπνευματωδών ποτών σε όλες τις αγορές περιγράφηκε ως «καλή», αλλά ήταν το μόνο κομμάτι της LVMH που δεν είχε διψήφια ανάπτυξη το 2017, την οποία ο όμιλος απέδωσε σε «περιορισμούς στην προσφορά» το δεύτερο εξάμηνο του έτους.

Κατά το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος οικονομικού έτους, η LVMH ανέφερε ότι το Hennessy Cognac είδε αύξηση του όγκου του κατά 5%, ενώ η Κίνα και οι Ηνωμένες Πολιτείες καταγράφουν την ανάπτυξη σύμφωνα με τις τάσεις που παρατηρήθηκαν κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2017.

«Στο ανοδικό περιβάλλον στις αρχές του τρέχοντος έτους, αν και χαρακτηρίζεται από δυσμενείς συναλλαγματικές ισοτιμίες και γεωπολιτικές αβεβαιότητες, η LVMH θα συνεχίσει να εστιάζει τις προσπάθειές της στην ανάπτυξη των εμπορικών της σημάτων, διατηρώντας τον αυστηρό έλεγχο των δαπανών και στοχεύοντας στις επενδύσεις της στην ποιότητα, των προϊόντων της και της διανομής τους «, ανέφερε μια ανακοίνωση.

«Ο Όμιλος θα στηρίξει το ταλέντο και τα κίνητρα των ομάδων του, τη διαφοροποίηση των δραστηριοτήτων του και τη γεωγραφική ισορροπία των εσόδων του, ενισχύοντας για άλλη μια φορά το 2018 την παγκόσμια ηγετική του θέση στα είδη πολυτελείας».

Αναρτήθηκε Τετάρτη, 11 Απρίλιος 2018, 11:35. Κατηγορία Ειδησεις  

ΠΗΓΗ